Kundeservice

Her har du mulighed for at komme i kontakt med os eller anmode om ændringer på din konto. Du kan ansøge om betalingsfri, ændre din ydelse eller anmode om dit indfrielsesbeløb og meget mere.

Hvis du oplever begrænset service, skal du blot opdatere dine kundeoplysninger her. Din aftale vil herefter være åben for vores services igen.

""
Illustration av ett headset med mikrofon

Er du blevet bedt om at opdatere dine kundeoplysninger?

Som bank har vi pligt til at sikre, at vi har de nødvendige oplysninger på vores kunder. Det er nu blevet tid til, at vi skal have opdateret dine kundeoplysninger.

Skal du opdatere oplysningerne om din virksomhed?

Når du er kunde i et pengeinstitut, vil du med jævne mellemrum blive bedt om at opdatere dine oplysninger. Det er nu blevet tid til, at vi skal have opdateret oplysningerne om din virksomhed.

Illustration av en röd pratbubbla med ett frågetecken i

Spørgsmål og svar baseret på kategori

Privatlån

Hvilke dokumenter kræves der og andre spørgsmål vedrørende Privatlån.

Samlelån

Hvornår er det en god ide at samle lån og andre spørgsmål vedrørende samlelån.

Billån

Hvordan finder jeg registreringsnummer på bilen og andre spørgsmål vedrørende vores billån.

Motorcykel

Afdrag, restgæld, forsikring og andre spørgsmål vedrørende motorcykel.

Campingvogn

Forsikring, restgæld, oversigt over aftale og andre spørgsmål vedrørende campingvogn.

Santander Red

Ansøgning, modtagelse af kort, PIN-kode og andre spørgsmål vedrørende Santander Red.

AcceptCard

Ansøgning, spærring af kort, forsikring, valutakurs og andre spørgsmål vedrørende AcceptCard.

My Cards

Hvordan får jeg My Cards og andre spørgsmål vedrørende appen.

Apple Pay

Hvordan får jeg Apple Pay og andre spørgsmål vedrørende betalingsløsningen.

Opsparing

Oprettelse af konto, indbetaling, gebyrer og andre spørgsmål vedrørende vores opsparingskonti.

Safe

Hvad dækker en Safe forsikring og andre spørgsmål vedrørende Safe.

Safe Extra

Hvad koster Safe Extra, hvordan får jeg Safe Extra og andre spørgsmål vedrørende forsikringen.

Restance

Hvornår modtager jeg en rykker og andre spørgsmål om restance.

Tjoose by Santander

Som kunde hos Santander kan du få adgang til en verden af rabatter med Santanders fordelsapp Tjoose by Santander.

Hvordan spærrer jeg mit kort?

Hvis du har mistet dit kreditkort, skal du straks kontakte Santanders 24/7 spærreservice på +45 70 20 39 14.

Kontakt os
70 21 90 11

Hverdage fra 10.00-15.00

Beskyt dig mod svindel

Hvis du har modtaget en falsk e-mail eller SMS, som udgiver sig for at være Santander, bedes du videresende den information til os på phishing@santanderconsumer.no

Bemærk at din e-mail ikke bliver besvaret.

Formularer og dokumenter

Her finder du betingelser og vilkår samt andre formularer og dokumenter.

Behandling af persondata

Her finder du svar på, hvordan vi behandler dine persondata og vores persondatapolitik.

Klagebehandling

Hvis du er utilfreds med noget, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan finde en løsning på din sag.

Cookies

Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du at vi bruger såkaldte cookies. Her kan du læse mere om, hvad det betyder.

Tekniske krav

Vi anbefaler, at du altid bruger den nyeste version af dit operativsystem og browser.

Priser og gebyrer

Her finder du en oversigt over vores priser og gebyrer.

Bankordliste

Ordliste over almindelige ord inden for bank og privatøkonomi.