Santander Consumer Bank bruger cookies til at indsamle statistik og forbedre brugeroplevelsen samt til at understøtte markedsføringen af vores services. Når du bruger hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.
Læs mere om cookies her, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.

Kreditkort

Retningslinjer:

For at bruge ekspandert indhold må linket starte med "#". F.eks: #ekspander.
Bredden på indhold (bilder, video, osv..) må ikke overskride:

  • 440px på kolonner som dækker halve siden.
  • 940px på kolonner som dækker hele siden.

​​ Min Side

Log på Min Side

Se din kontooversigt, saldo m.m.

​Spørgsmål & Svar og kontakt vedrørende kreditkort.


Luk

​Generelt om kreditkort

​​​​​​​​​​​

Hvor lang kredit du får på det enkelte køb, afhænger af, hvornår på måneden du foretager købet. Hvis du f.eks. bruger dit kort efter kontoen opgøres den 15. juni, bliver der først beregnet renter på beløbet efter den 1. august - altså 45 dage senere. Hvis du i stedet bruger dit kort f.eks. den 14. juni, kommer købet med i opgørelsen den 15. juni, og der bliver beregnet renter af beløbet efter den 1. juli. Husk, at du altid som udgangspunkt skal betale det minimumsbeløb, der fremgår af din kreditaftale. Hvis du vil have ændret dit minimumsbeløb, skal du kontakte vores kundeservice​.

Når du hæver kontanter i udlandet, kan du blive spurgt, om du vil betale i danske kroner eller lokal valuta. Hæveautomaten eller kortterminalen kan også bede dig vælge imellem "YES" og "NO" ud for "conversion". Vær særligt opmærksom på, at du skal vælge "NO conversion" for at hæve i landets lokale valuta. Ofte får du en ringere vekselkurs i forhold til Visa kursen, hvis du vælger "YES conversion". Derfor er den generelle anbefaling, at man altid vælger at betale i den lokale valuta.

Køb og kontanthævninger i udlandet omregnes til danske kroner og skal altid tilbagebetales i danske kroner. Omregningskursen ved brug i udlandet sker på baggrund af VISAs valutakurser. Til kursen lægges 1,75%. Kursen, der anvendes, er VISAs kurs, den dag transaktionen "rammer" VISA (som regel samme dag eller inden for få dage efter købet). Se dagens valutakurser for VISA​ her...

Du ringer til vores døgnservice på​ tlf. 72 11 20 18. ​Her kan du spærre dit kort og bestille et nyt. Vær opmærksom på, at et nyt kort koster 100 kr.

Du kan se den pålydende rente ved at logge ind på Min Side med NemID.​

Log ind på Min Side​ og se alle bogførte transaktioner på kontoen, samt kredittens saldo og eventuelt rådighedsbeløb per dags dato.

Andet

​​​​​​​​​​​​​

Årsagen til at du har modtaget en rykker er, at vi enten ikke har modtaget din indbetaling, eller at den ikke er modtaget rettidigt. På Min Side kan du se h​vilken dato vi har modtaget dine indbetalinger. Log på med NemId.​​

På dit indbetalingskort finder du de relevante detaljer omkring debitorgruppenummer og BS-nummer for dit lån. Du er også velkommen til at kontakte os, for at få de rigtige oplysninger til din konto. Du skal være opmærksom på at betale med indbetalingskort indtil opkrævningen fremgår af din betalingsserviceoversigt.​

Du kan vælge at betale via girokort, det koster et gebyr på 30 kr. eller du kan tilmelde dig betalingsservice som koster 15 kr.om måneden.​

Du kan til enhver tid foretage en ekstraordinær indbetaling. Log på Min Side for at se dine betalingsoplysninger for din konto, som du skal bruge blandt andet til at betale over netbank. Bemærk venligst, at det ikke er muligt at betale fremtidige ydelser før de er faktureret. En ekstraordinær engangsbetaling vil således resultere i en nedskrivning af gælden. Hvis du skal ud at rejse eller af anden grund ikke har mulighed for at foretage en fremtidig indbetaling, anbefaler vi, at du tilmelder kreditten& til Betalingsservice eller lægger en fremtidig betaling klar i din netbank.

Log på Min Side. Her har du mulighed for at se din saldo. Du skal herefter betale din gæld, og sende os en meddelelse om at du ønsker at opsige kreditten. Herefter bliver din kredit lukket.

Hvis du skal flytte, skal du blot melde din flytning til CPR-registret, så får vi din nye adresse derfra.

Hvis du har hemmelig eller beskyttet adresse skal vi bede dig om at sende en kopi af dit Sundhedskort med den nye adresse. Send det det til os fra Min Side, og vedhæft en kopi af kortet til din meddelelse. Alternativt kan du sende det pr. post til Sa​ntander Consumer Bank, Stamholmen 147, 6., 2650 Hvidovre.

​Du skal ikke betale for at ændre din adresse hos os, medmindre du har hemmelig eller beskyttet adresse, og ikke oplyser os om at du er flyttet. ​​

Log ind på Min Side​​​​ og få overblik over tidligere og indbetalinger og aktuelle opkrævninger.​


Luk

Luk


Luk

Luk

Om omlægning

​​​​​​​​​​​​​

Vi har ændret vores kreditkortstrategi, hvilket betyder, at vi er nødt til at lukke de eksisterende kreditter. Dette gælder ikke for nyoprettede Santander Red og AcceptCard Visa. Vi har skrevet til dig om lukningen tidligere på sommeren. Din udestående saldo pr. 10. september 2016 vil blive omlagt til et lån. ​​

Når vi har omlagt din kredit til et lån, vil vi sende dig din lånekontrakt med dertil knyttede lånebetingelser omkring d. 20. september. Lånets størrelse, løbetid og månedlige tilbagebetalingsbeløb vil afhænge af din saldo på omlægningstidspunktet. Rentesatsen vil som udgangspunkt være den samme, som du har på din kredit.

Nej. Er din saldo i 0 kr. når vi omlægger kreditterne til et lån, opretter vi ikke et lån.

Du opkræves for lånet (den omlagte kredit) første gang i slutningen af september, som er til betaling 1. oktober.

Det er du naturligvis velkommen til. Du skal blot kontakte os for at få oplyst indfrielsesbeløb og indbetalingsoplysninger.

Kortspærring

72 11 20 18​
Døgnåbent

Du skal oplyse navn, adresse, personnummer og eventuelt kortnummer.

Kundeservice

Fandt du ikke hvad du søgte, er du velkommen til at kontakte os.

70 25 25 02
Hverdage 10:00 - 16:00
​ ​

Luk

Luk


Luk


Luk

Luk

Luk


Luk

Luk

Luk

Luk


Luk